Trivia Online, Joc Trivia online

Trivia Online, Joc Trivia online

Avand foarte mult timp la dispotie, nu stiam cum, in ce mod sa-l petrec.  Nefiind un fan al jocului contra unui computer, m-am gandit ce bine ar prinde un joc in care sa te poti intrece cu alte persoane in timp real. Apoi ma gandeam ce jocuri frumoase erau inainte pe vremea tovarasului Ceausescu. Erau foarte multe jocuri care nu te tineau in casa si inevitabil imi aduc aminte de 9 pietre, hotii si gardistii, baba oarba, ascunsa, flori-fete-sau-baieti, fazan, spanzuratoarea si multe alte jocuri pe care trebuia neaparat sa le joci afara, in compania altor copii. Reflectand asupra jocurilor care erau candva, mi-am amintit si de jocul de Trivia. Ce frumos era, trebuia ca completezi diferite cuvinte si am inceput sa caut pe google Trivia online. Inca din primele cautari erau foarte multe site-uri unde se putea juca, asa ca am intrat pe primul site, negasind ceva care sa-mi placa am iesit pentru a-mi continua cautarea pe google. Am gasit un site unde poti juca Trivia Online, nu trebuie sa te inregistrezi desi pentru o mai buna desfasurare a jocului si pentru a nu avea surprize recomand inregistrarea nick-ului. Poti sa joci cat vrei si cand doresti deoarece  jocul acesta este online 24 de ore din 24, 7 zile din din 7, în timp ce cunosti si îti faci noi prieteni oriunde în lume. Jocurile logice in general precum Trivia Online gratis te ajuta sa-ti verifici cunostintele generale acumulate de-a lungul timpului si sa-ti dezvolti spiritul de observatie!

Nu uita: Site-ul unde poti juca Trivia online, Joc Trivia online se numeste www.RomaniaChat.eu, tine minte si spune-le si prietenilor tai.

 

Leave a Reply

