Chat Romanesc

Chat Romanesc

De curand m-am lovit de problema schimbului de reclame. O anumita persoana m-a rugat sa facem schimb de reclame, insa respectiva persoana a fost refuzata, din terte motive. Insa, in incercarea sa de a ma convinge, a punctat un lucru foarte important: pana de curand, nu exista nici un site romanesc, de schimb de reclame, care sa functioneze cum trebuie, ori sa fie folosit de site-uri active. Insa, deoarece a fost refuzata, respectiva persoana m-a rugat sa-i recomand pe cineva cu care sa faca schimb de reclame, iar eu, intreband cunostintele mele din mediul online, am ajuns la un site nou aparut: Chat Romanesc. I-am recomandat respectivei persoane acel site si satisfactia sa a fost enorma

Deasemenea, observand ca este un site romanesc care se ocupa de schimbul de reclame intre utilizatori, avand o ratie de 3:2 (3 reclame afisate pe site-ul tau = 2 reclame afisate pe site-ul altora), ratie cu 50% mai mare decat ratia oricarui alt site de profil, am decis ca, daca voi avea nevoie, vre-o data, de reclame pe site, la aceasta persoana sa apelez.

INTRA PE CHAT ACUM, chat online romanesc

Lasă un răspuns

