Despre Joc Trivia Online

Despre Joc Trivia Online

In acest articol vreau sa va scriu despre un nou joc online care pote folosi la orice varsta, incepand de la cei care sunt inca la scoala acum pana cei care scoala au terminat-o deja de mult, dar au nevoie de o reimprospatare a memoriei.

Despre Trivia – vom spune de la inceput ca trivia este o noțiune folosită în mod obișnuit pentru a desemna un concurs de cultură generală, bazat pe întrebări și răspunsuri relativ simple ca formulare. In general jocul de trivia il putem intalni sub forma boților de trivia ce rulează pe o mulțime de canale de chat, in general pe baza de IRC. IRC este un acronim pentru Internet Relay Chat (română comunicare instantanee prin Internet), un serviciu de transmitere a mesajelor în timp real (chat). IRC-ul a fost creat în vara anului 1988 în Finlanda de Jarkko Oikarinen. IRC-ul a cunoscut o dezvoltare explozivă in timpul Războiului din Golf când a depășit pragul de 300 de utilizatori simultani. Din acel punct IRC a cunoscut o creștere rapidă, in prezent cele mai mari rețele de IRC din strainatate fiind: Quakenet, Undernet, IRCnet, EFnet, DALnet; iar din Romania fiind: RomaniaChat, RadioClick, RomaniaIRC.

Ce este un bot de trivia? Bot de trivia este un program ce conține mai multe întrebări pe care le pune aleatoriu la un anumit interval de timp și acordă celor care dau raspunsul corect puncte. De asemenea ține un clasament, anumite statistici, oferă posibilitatea jocului pe echipe etc. Este important pentru jucător atât furnizarea raspunsului corect la întrebare cât și tastarea lui cu rapiditate.

Eu am gasit un loc foarte interesant unde sa joc trivia online ori de cate ori am putin timp liber, un loc unde-mi petrec in mod placut timpul liber si unde imi verific cunostintele acumulate de-a lungul acestor ani de scoala si acest loc este RomaniaChat.eu.

De ce-mi place RomaniaChat.eu? O sa spun doar cateva puncte:

  • pentru ca este un loc unde bunul simt este primordial;
  • pentru ca nu se fura puncte ca-n codru;
  • pentru ca trivia are peste 20.000 de intrebari;
  • pentru ca au intrebari actualizate;
  • se pot lega prietenii adevarate.

Leave a Reply

