Cele mai bune statusuri de suferinta

Cele mai bune statusuri de suferinta

Ca toata lumea, am momente bune, momente mai putin bune sau chiar momente de suparare, tristete si suferinta. Ei bine, eu ma inscriu in aceasta ultima categorie, in acest timp, astfel vroiam sa stau linistit, sa meditez asupra suferintei si greselilor pe care le-am facut. Nu stiam cum as putea sa fac pentru a arata celor din jurul meu ca sufar, ca nu mi-e bine si ca as prefera sa fiu lasat in pace. Mi-au venit in minte atunci statusuri si cum nu prea stiam, m-am gandit sa apelez la nenea Google.

Am tot cautat cautat pe nenea Google, fie statusuri de suferinta fie statusuri suferinta noi, insa rezultatele avute nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor mele si astfel am incercat o noua cautare cu un alt joc de cuvinte: statusuri de suferinta tpu si atunci am dat peste aceasta colectie de statusuri de sufertinta care merita sa le citesti, copiezi si sa le postezi. Este vorba despre un site de socializare cu un nume usor de retinut, Socializeaza.net, ce merita vizitat.

Leave a Reply

